ehc-co ehc-co .

ehc-co

وافل ساز بستني

وافـــل سـاز بستني

وافل يكي از محبوب ترين نان ها در جهان است و طعم لذيذ آن سبب شده است تا طرفداران زيادي داشته باشد.

اگر بخواهيم كاملا ساده و واضح داستان نان بستني وافل را برايتان شرح دهيم بايد بگوييم كه در گذشته بستني قيفي وجود نداشته است و در يكي مسابقات دو دوست كه يكي بستني فروش و ديگر وافل فروش بوده است به يكديگر كمك مي كنند تا مسابقه را ببرند آن ها پخت نوع وافل ظريف و دادن شكل قيف به آن بستني قيفي را خلق كردند و امروزه اين بستني بسيار محبوب است.

امروزه نان بستني قيفي توسط بسياري از از افراد توليد مي شود كه چندين نكته منفي دارند:

  1. طعم مناسبي ندارند
  2. از نحوه توليد نان بستني آگاه نيستيم
  3. به علت ماندگاري طولاني مدت خشك مي شوند و آسيب پذير تر هستند
  4. شكننده هستند

علاوه بر تمامي موارد ذكر شده وقتي مشتري از صفر تا صد مرحله توليد و عرضه محصول را مشاهده كند حس نسبتا بهتري به محصول و برند شما خواهد داشت.

وافل ساز گروه توليدي EHC يكي از محصولات پر فروش و شاخص اين مجموعه است.

اگر قصد آشنايي با دستگاه وافل ساز نان بستني گروه توليدي EHC را داريد حتما اين مقاله را تا انتها بخوانيد.

  • طراحي

طراحي وافل ساز نان بستني گروه توليدي EHC زاويه دار است و اين يكي از ويژگي هاي وافل ساز نان بستني گروه توليدي EHC است.

 طراحي زاويه دار آن است كه سبب شده است تا اپراتور كاربري بهتري با اين محصول به نسبت به رقبا داشته باشد و اين طراحي خاص و كاربردي تنها در محصولات گروه توليدي EHC يافت مي شود.

 

  • ابعاد و وزن

ويژگي ديگر اين محصول فضاي مورد نياز كم آن است كه زمينه ساز اين موضوع طراحي خاص دستگاه وافل ساز نان بستني گروه توليدي EHC مي باشد.

اين محصول با داشتن ابعاد 380*225*193 ميلي متر به هيچ عنوان دست و پا گير نبوده و به راحتي مي توان اين محصول را در فضاي كاري كوچك و محدود نيز عملياتي كرد.

وزن اين محصول تنها 7 كيلوگرم است كه حمل و نقل آن نيز بسيار راحت است و در صورت نياز نفرات به تنهايي نيز مي توانند اين محصول را جابجا كنند.

 

  • صفحه
  • صفحه دستگاه وافل ساز نان بستني مانند ديگر محصولات گروه توليدي EHC از آلومينيوم آلياژي ساخته شده است كه كيفيت محصول را دو چندان مي كند.

بر روي صفحه دستگاه وافل نان بستني پوشش تفلون نسوز و گرانيت با بهترين پوشش تفلون در جهان ايجاده شده است علاه بر اين كه پوشش تفلون از چسبندگي خمير به صفحه جلوگيري مي كند؛ بر خلاف محصولات مشابه پوشش تفلون نسوز وافل ساز نان بستني گروه توليدي  EHC از عمر بالاتري نيز برخوردار است.


برچسب: وافل ساز، وافل ميكر، تجهيزات رستوران، تجهيزات كافي شاپ، تجهيزات فست فود-قهوه ساز، استرلايزر چاقو، فر چيميني، كرپ ساز، وافل بلژيكي، اسپاگتي بستني، چاي ساز برقي، سالاد بار، تجهيزات كافه، دوغساز كلاسيك، دوغ ساز، وارمر سس، وارمر شكلات، آبشار شكلات، وافل چوروس، وافل كاجي، وافل ماهي، وافل بابل، - سرخ كن، چاي ساز كلاسيك، شو كيك، وافل حبابي، دوغساز آبشاري، قهوه ترك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۷:۲۷ توسط:ehcco موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :