ehc-co ehc-co .

ehc-co

وافل چوروس

وافـل  چـوروس

وافل چوروس يكي ديگر از انواع وافل هاي موجود در جهان است اين وافل براي اولين بار در اسپانيا و پرتغال پخته شد و مي توان گفت كه اين وافل برادر شيريني چورو مي باشد.

شيريني چورو در جهان بسيار محبوب است و مي توان گفت كه هر جايي كه پرتغال و اسپانيا در آن ها حضور داشتند امروزه به يكي از مصرف كنندگان اصلي چورو مي باشد.

در آن زمان چربي كمي گران بود و مردم نيز به دنبال كم كردن هزينه ها خود بودند؛ در آن زمان هلندي ها پيشنهادي به كشور هاي اروپايي داد تا زير پس وافل را بر روي صفحات مستطيل يا مربع آهني بپزند هر چند كه دليل مشخصي براي اين پيشنهاد ذكر نشده اما زمينه ساز ورود وافل چوروس بود.

 

 هر چند كه وافل چوروس طعم لذيذ و دلنشين شيريني چورو را نداشت اما مردم اسپانيا و پرتغال از آن استقبال زيادي كردند.

عده اي از مردم در آن زمان اين نوع وافل را با قهو ميل مي كردند اما وافل چوروس با شكلات و مربا دلنشين تر بود.

هر چند كه اين وافل براي كم كردن هزينه ها پديد آمد اما سود آوري نيز بايد همراه خود براي دو كشور اسپانيا و پرتغال به همراه داشت.

 

در اوايل وافل چوروس همان وافل بلژيكي اما با بافتي ترد تر و طعمي شيرين تر بود و بيشتر مسافران و گردشگران تمايلي به ميل كردن اين نوع وافل نداشتند و اين موضوع باعث ناراحتي و ناخوشايندي مردم بود و همين امر سبب شد تا ايده اي به ذهن مردم برسد، آن ها وافل را به به اندازه انگشت دست تقسيم مي كردند و تجربه اي جديد را به مشتريان القا مي كردند و همين امر سبب شد تا سود آن كمي بيشتر شود.

 

اما اين سود آوري سريع به پايان رسيد چرا كه مسافران با مشاهده تكه تكه وافل كمي به ميل اين نوع وافل دلسرد بودند.

در ادامه مردم با تغييرات در صفحات آهني وافل تغييراتي ايجاد كردند تا وافل چوروس ديگر نياز به تكه تكه شدن نداشته باشد.

 

در ادامه وافل چوروس وارد دوران طلايي خود شد اين نوع وافل سريع در اروپا گسترش يافت و سپس به ساير قاره نيز رسيد.

اين وافل يكي از بهترين وافل هاست چرا كه هم به عنوان غذا سرو مي شود و هم به عنوان ميان وعده يا شيريني

در وافل چوروسي كه به عنوان غذا سرو مي شود پوره سيب زميني و ژامبون وجود دارد كه بسيار محبوب است و در كشور چين در كنار وافل حبابي بيشترين مصرف را دارند.

 

در وافل چوروسي كه به عنوان ميان وعده يا شيريني سرو مي شود مارمالاد، مربا و نوتلا وجود دارد كه يكي از بهترين ميان وعده هاي موجود است اين نوع وافل محبوبيت بسيار زيادي در مدارس اروپا دارد و به عنوان صبحانه بين دانش آموزان توزيع مي گردد.


برچسب: وافل ساز، وافل ميكر، تجهيزات رستوران، تجهيزات كافي شاپ، تجهيزات فست فود-قهوه ساز، استرلايزر چاقو، فر چيميني، كرپ ساز، وافل بلژيكي، اسپاگتي بستني، چاي ساز برقي، سالاد بار، تجهيزات كافه، دوغساز كلاسيك، دوغ ساز، وارمر سس، وارمر شكلات، آبشار شكلات، وافل چوروس، وافل كاجي، وافل ماهي، وافل بابل، - سرخ كن، چاي ساز كلاسيك، شو كيك، وافل حبابي، دوغساز آبشاري، قهوه ترك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۵:۲۷ توسط:ehcco موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :